Girl Online
HAI. BACA NI BACAA !!
Tuesday 6 August 2013 • 8:55 pm • 0 comments

Hey. Its been a veeeeeeerrryyyyyy very loooooooong looong time I didnt post anything here. Well,I've been in HIATUS for a while and tonight im gonna tell ya about my hottie boys,EXO. Hehehoho <3

Err,okay. hari tu aku tengok t channel 393 haa. time tu aku dgr lagu exo-mama .. ha time tu la aku mcm start obsessed ngan dorang ni. Beshh apa in love with celeb ni. hahhaaha. macam ni lah hidup kalau org yang forevaahh aloonnee ni. bukan takde orang nak,tapi aku yg tak terima. hahah FACT !

well selama ni aku okok je. takdalah koko sangat..plus lagi aku dah kenal benda exo exo ni haa mulalah hidup aku acam semangat sikit. kalau malam mulalah nak jadi mat jenin berangan pasal exo member and first met aku ngan dorang. Ahhh ! fuyyo. best woo~ 사 랑 해 요 !

haha ni lah hidup aku. japjap. tadi aku ada tefikir nak buat short story..heh. tapi tengoklah dulu kalau aku rajin nanti aku post k. haish aku tension betullah..nanti buka sekolah lepas cuti 2 minggu ni sekolah aku terus buat exam akhir tahun..aku dahlah tak berapa nak pandai maths ni.. tu yang aku risau. haishhhh sakit kepala.

memang sejak kebelakangan ni aku rasa macaaaaaaam,apa ekk...err macaaaaam sibuk sangat. huuu tapi takpalah. haha yang penting abang LuHan ada menyokong aku . hahahahha alamak over perasan. sori derr

k lah. dah habis dah aku meroyan kat sini. nanti bukan korang baca pon panjang2 keeeeen. ha kbye uols love yaaa !

그 래  WOLF 내 가 WOLF 아 우 ~~~

Lots of love,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online