Girl Online
crush . heh
Monday 12 August 2013 • 9:29 pm • 0 comments

Hye korang. Its been a long time . haha padahal minggu lepas aku dah update pon :P anyways,selamat hari raya korang ! hoho

raya tahun ni bagi aku biasa2 ja. tak meriah sangat kot. tapi aku dah macam madly fall in love ngan budak sorang tu. hahaha tapi mau buat mcm mana lg. xda jodoh kali kan. lagipun dia tinggal di KK ba. so nda mungkinlah dia suka sama aku. forevah alonee

lagipun aku ni bukan cantik mana pun, haha kalau mau dibandingkan dengan girl2 di KK tu memang exactly aku tenggelam lah brader.

tapi kalau jodoh nda kemana jugak tu kann,bah k lah tu jak. battery lappy ni mau "mati" suda. hahhaha

kbye salam.

Lots of love,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online