Girl Online
It almost over :(
Friday 15 February 2013 • 7:43 pm • 1 comments
Assalamualaikum and hiii !! Aku post doodle lagi.. Baru je aku buat. Miahahaha ! Beberapa hari ni aku asyik ngadap lappy ja. Dah ketagih sangat tengok drama jepungg . Haa,amek kau. tambahlah mata aku macam panda lagi,mana taknye,aku tidur dah nak dekat jap 2 pagi. 2 PAGI uolssss ! miahaha. macamlah ada korang tanya kan.. hokeyy,biarlah. aku yang tanya diri aku sendiri.


Chinese new year break is almost OVERRRR !! nooooooooooooooooooooooooooooo !! aku yakin aku akan rindu masa cuti aku !! aaaargghh ! tidakkk ! pasni jarang dah boleh tengok
hero aku kat internekk. bhaha . oke sorry,ada ke'over'an disini.


Haa,just because cuti sekolah dah nak habis,boleh pulak sampai rasa macam nak mampus ? okey,itu memang bodoh -.- however,im gonna miss my lappyyyy ! sebab kalau sekolah jarang dah abah aku benarkan pakai lappy ni. biarpun hak milik persendirian. Argg ! stress. 

Tadi aku plan nak post kat tumblr aku. tetapi sesuatu yang tidak dijangkakan berlaku. (muzik seram flease!) jeng jeng jengg . aku lupa email tumblr aku apa. bhaha. nampak sangat huruf 'B' disitu -.-

Ergh,k. aku tak tau nak cakap apa dah. Ohyaa  ! Please pray for Sabah ya. aku yakin korang tengok berita kan semalam ? kalau yang tak tahu apa yg dah jadi kat Sabah ni aku nak cakap satu je. 

Kau tinggal kat hutan ke ?

Ha ! k. bye. sila maafkan kalau ada salah dan silap dalam saya menaip. kbye. ciaoo ;)

Lots of love,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online