Girl Online
Mengarut
Saturday 12 January 2013 • 9:01 pm • 0 comments


Hello,assalamualaikum. It's been a long time I did'nt update my blog. Im kinda busy.. Well,you know,school just started and ofcourse every 학 생  in Malaysia have a lot of thing to do. Including me.

Its been two no ! three weeks sinced I updated my blog for the last time. Haha,faham-fahamlaa. Aku ni spesies yang suka biarkan blog berhabuk. Tu lah masa sign in blogger tadi bunyi cengkerik jekk yang aku dengoo. Hah,볼 라 볼 라  ! Anyways,masa buka sekolah ni stress sangatlah aku rasa. Sebab banyak sangat kerja rumah yang 송 생 님 bagi. Aihh,dahlah 학 교 aku tu tak cukup buka text. Ommak-aii lah jadinya. Dahlah semua matapelajaran bergantung ngan buku text nihh. Heishh,mencabar kesabaran betul-lah. 종 말 새 기 야 !!


Ni lah yang berlaku,terpaksa pinjam buku teks ngan orang lain.. Saboo je lah. Well,okeylah korang . Bye,aku nak makan ni. Haha,tak makan lagi. So,bye. Nanti kalau ada yang interesting aku cecite lagi kayh. Bye,안 녕 히 게 세 요 ! :)


Lots of love,

Labels: ,



PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online