Girl Online
Tak ada Idea Nak Buat Blog Abah !! Please Help meeeeee !!!
Wednesday 5 December 2012 • 2:56 pm • 3 comments
Tumblr_mccokzscyc1qloq76o1_500_large

Hii hello. Weyy korang. Sebenarnya baba saya ada buat tempahan edit blog dengan saya. Haha,ceh. Tempahan kononnn,aa. Bolehlaa dianggap macam tempahan jugak. Haha,lol. takde motif doee. So,beberapa mnggu yang lalu dia ada minta ngan saya supaya buat blog dia. Hakhakk. Tapi saya belum buat lagi biar satu. Haa,nampak tak betapa rajinnya saya ni ? 

Okey,perenggan seterusnya saya akan guna kata ganti nama diri 'aku'.


Haa,rajin kann . Padahal dah lama dah tu baba aku mintak ngan aku supaya buat blog dia. Cuma aku je ni haa yang tak pandai nak buat-buat. Kang bila dah ditanya pasal blog dia aku apa lagi. Diam seribu bahasalah jadinya. Cewahhh,ayattt !  Aku bukan apa,aku sebenarnya tak tahu nak design macam mana sebab baba aku tu lelaki. Erkk ?! Gila kau Natasha ! Haha,mestilah dah nama baba/ayah/pak/bapak/abah and etc tu jantinanya lelaki kan. Bengongnya aku. Hhah. Ergh. apa aku cakap ni?


Well korang,aku rasa bersalah sangat sebab tak buat blog abah aku. Bukan aku taknak buat,cuma aku tak tahu nak design macam mana. Yelah,aku ni pompwan. Takkanlah nak design macam blog orang pompwan pulak blog abah aku tuu kannnnn.


Tumblr_mehg9yucol1rzylqgo1_500_large


So korang,tujuan aku buat entry ni sebab nak mintakkk pendapat korang.. Maybe korang ada saudara-mara lelaki yang ada blog.. ? Atau korang sendiri yang lelaki ? Aku nak mintakk url blog diorang/korang*yg lelaki* ,nak jadikan inspiration untuk blog abah aku tuu. Haa,macam tulah ceritanya,kalau tak pun korang tolong bagitahu aku lahh warna apa yang sesuai..


 antara Sebab abah ku ni tetiba nak ada blog sebabnya,mak aku,kakak aku dan aku semuanya ada blog. Dia je yang takde blog.. Tulah tuu. Haha. NI blog mak saya yang saya edit untuk assignment dia kat univ and ni blog akak saya yang hari tu saya tolong promote. Cehh. Tu pun kalau korang ada baca laa. Semuanya 100% aku editkan untuk diorang. Baikkan akuu ? Hoho. Masuk bakul angkat sendiri nampakkk !

Well korang, I really need your opinions. Please yahh ! Im waiting *kalau takde pon takpelah*


xoxo..


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online