Girl Online
Not so-holiday ._.
Tuesday 4 December 2012 • 10:12 pm • 0 comments
Tumblr_meh13fsc491r3y347o1_500_large

Hello hello ! Haiiii,sorrylah sebab beberapa hari ni saya tak happdett blog. Well,u know.. Saya balik kampung.. maklumlaa,cuti akhir tahun kan.. Heyyy ! Tapi yang paling gila lagiii,nanti tanggal 20 December ni my family and I nak buat percutian keluarga.. Kalau dah nama percutian keluarga mestilah dengan keluarga lain kan. Tapi bukannya keluarga lain pun,keluarga makcik saya jerr. Haha.


Kitorang rancang nak bercuti kat Simpang Mengayau. Well,as u know. Saya dah pernah pun pergi sana dalam tahun 2009 macam tu laa kalau tak silap. Bhehehe ~ Anyway,In Sha Allah nanti kalau saya jadi pergi sana and snap a few pics i will upload it in to my blog okay ?! Nak bagi u olss nampak. Haha,jangan jeles jangan jeles. Cewahh !


Well korang,tadikan saya buka muka buku. Then masa saya scrolling like a boss tu saya ternampak pulak photo orang yang saya minat. Bhaha ! Malu pulakk dehhh. Masa nampak pic tu,jantung ni bagai burstt !! Haha. FYI,ni first time ni saya mention pasal kaum Adam. Ahh. Apa aku cakap ni ??! Ishh,eh. Dahlah korang,nanti saya update  lagi okay.

Byee ^^ Have a nice holiday u olsss.

xoxo


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online