Girl Online
Hola ~
Tuesday 18 December 2012 • 10:42 pm • 0 comments
Tumblr_lxrub5owzd1r4gfuvo1_1280_large


Hola holii ! Lamanya tak update blog. Hoho. Masa buka blog tadi rasa macam "omaigodomaigodomaigod !! rindunya ngan blog ! :'D" Haa,lebih kurang macam tu lah perasaan aku. Haha,okay tidak lucu. What to e to the ver,Whatever. Haha,who know that ? Haha.


Ohyeah baru ingat,semalam aku balik rumah kat bandar .. kan ada wi-fi kat sana,so aku online aa guna lappy aku .. And masukkan semua code-code freebies tu semua ...  Dan sekarang,ce korang click bahagian stuff,ada kan ? Haa,tu lah. Nak edit biar lebih cantik lagi..tapi  taulah kan .. aku ni pemalas orangnya.. 'laziness' is my middle name. So, Natasha Laziness Aqila lah jadinya. Hahahah ! Okay,lucu laaa sangadd. Siryes,tak lucu hokayyyyy.


Nanti kalau aku tak busyyy , aku editlah kasii cantik ini blog guaa bro. Woho ! Haha. Marah cina sebelah rumah aku ni kalau dia baca. Habis selipar jepun dia baling kat aku kang. Wahaha.

Well,aku tak tahu nak cakap apa lagi dah. Kbye. Nanti aku update lagi yerkk. Calo bete ~ :D Good night uolss..

xoxo,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online