Girl Online
Happy New Year
Monday 31 December 2012 • 11:40 am • 1 comments
Tumblr_mbl8dmz4c81qcsnnso1_500_large

Assalamualaikum and hello fellas. Huh,beberapa jam ja lagi kita dah nak tahun baru. Mesti banyak kenangan manis dan pahit yang kita tempuh dalam tahun 2012 ni kan? Well,seriously,aku rasa kenangan pahit lebih banyak daripada kenangan manis dalam hidup aku untuk tahun ni. I've got so much pain this year. I just want to be happy tapi ada sesetengah orang tu seronok sangat menghina aku. Haihh,nasiblah aku penyabar orangya. Kalau tak dah lama dah tu 'haa ni makan dia' .


But im really thankful to 2012 because it teachs me a lot of new things. I met a new 'best'friends,I eat the  food that I never ate before and so many things. And it also makes me more independent. Huhh,but I will never forget what they have done to me before. Korang tahulah kan,manusia ni bukan semua baik,ada separuh baik,ada separuh,jahat,dengki ngan orang and macam-macam lagilah. Ofcourselah aku pun ada orang yang dengki dan suka mengutuk aku. And it makes me deppressed ! Tapi I try my best to forget it because life must go on.


Kadang-kadang rasa benci dan nak bagi pelempang ja kat diorang yang asyik kutuk aku tuh. Tapi takpelah,tu mulut diorang. I have no right to control their mouth. Lagipun,tu dosa diorang sendiri, Berani cakap berani tanggung. Ye dak ? Kan?


Apaapapun,I wish you happy new year fellas. Ahh,lupa ! Azam tahun baru korang apa? Haha,dah buat ke belum? Kalau belum buat,buatlah. Beberapa jam ja lagi new year ni. Hehe,dah dah. Penat-penat aku taip korang bukan baca pon,kaylah. Bye,assalamualaikum and happy new year.


Lots of love,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online