Girl Online
Ergh ! Important untuk semua peeps yang ada ex-link ngan saya,sila baca !
Friday 14 December 2012 • 12:35 am • 0 comments

Hey hoy hay hola holaa ! Woah,terlebih eksaited mok ! Baru ja tadi tengok main bola Malaysia vs Thailand, *pesaljariakuasyiktertaip'tahiland'jenibilanaktaip'thailand'?* rasa sedih pulak sebab tiger kalah ngan gajah duduk tuh -.- Mcam tak sangka,sebab time siam dah masuk gol,aku sempat berkata-kata dalam hati ku ' adakah ini mimpi? tolong seseorang cubit pipi ku' Hahahaha. Gila ! Tapi takpolah tiger,kalah sekali bukannya kalah selama-lamanya. Apapun,sayangku Farizal tetap hebakk a.k.a 대 박 walaupun dengan bajunya yang kotor itu .! Wahaha. Perasan iolsss. Anyway,mesti hang semua tak puas ngan si refferee gila tu kan sebab tak pasal-pasal dia bagi Fadhli kad merah ? Ni ada cartoon version punya . chekidot !

 @WAna@


Haha... nampak x permaINan Nyer d Situu........ n_n

Hoho .  Sebegitu tragisnya kejadian ituuu . But its okay,takpelah. Dah sah-sah refferee korea ni  kena rasuah ! Haisshh,geram pulak  iollsss.

And yes,finally aku dah siap edit blog aku ni. Fuh, penat mak , uolsss. Blog iolss ni terpaksa di-privatekan untuk masa yang lama coz sekarang iolss kat kampongsss so line tak laju sangat bila guna berukben ni. Uolss faham-fahamlaa kan. Tapi , 2 days ago iolss balik rumah kat bandar balik so dapat online and edit blog sebab ada wi-fi kat sana. Alangkah indahnya hidup ini ! Hahaha. Then , pas 2 hari tu balik kampung lagi. Yeyy poda . Terpaksalah aku meninggalkan wi-fi tersayang dan yang ter-buchubuchuu. Hahaha.


Tapi ! *nadasuspen*  Sesuatu yang menyeramkan telah berlaku ! Aku terdelete separuh daripada link-link friends blogger yang lain kat bahagian affies. Ohmyyyy ! Damn it ! Habislah aku kena bash pas ni.  





HAHAHA XD TRAUMA TRAUMAAA ! Anyway guys,im so sorry kayh? Saya tak sengaja nak delete link blog awak. Seperti yang saya cakap,saya TER'delete link blog awak,bukan sengaja delete link blog awak. Okay,end. CASE CLOSED !! 


Yah,betul kata Ariel Mermaid. 'But if I would just listen.' Kalaulah aku dengar cakap unnie aku untuk save code skin yang dulu tu mesti tak terdelete link blog affies yang lain. Ciss,my stupid mistake lah kan. Tak boleh nak salahkan orang lain. Hishh,pape jelah. Aku dah ngantuk ni uolsss,nanti iolsss update lagi eh sampai lebam. Kbye Assalamualaikum . Good night. Bonsoir. Ciaoo.






PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online