Girl Online
Edit Blog > Affies Link Ter'delete !!!! OHMYYYYYY !! :(
Friday 7 December 2012 • 12:28 pm • 2 comments
Tumblr_lpuj8eglum1qbghoko1_500_large


Hi korang. Well,nampak tak perubahan pada skin blog saya? Ofcourse la nampakkan.. Ermm sebenarnya,masa saya nak edit blog saya ni,saya terdelete semua link-link kat bahagian affies tu. So,saya mohon maaf sangat-sangat. Yaa ofcourse semua ni berlaku sebab kecuaian saya sendiri.


Saya minta maaf sangat-sangat ya. Saya tak sengaja.. Haihhh,kalau korang nak buang link saya,dipersilakan.. Atau tak pun,korang inform saya yang saya ada ex-link ngan korang kat cbox. Haishhhhhh,bencinya macam ni ! Semua data-data hilang.. Tak dapat lah nak buat blog tutorial or freebies.


Tapi takpalah. Pasti ada hikmah daripada semua tuh. Cehh,so maybe ada nampak pelik sangat kat blog saya ni sikitt. Sebab sekarang ni blog saya under construction. So,faham-fahamlaa. Apa-apapun,saya minta maaf kepada yang ada ex-link ngan saya .. Kalau boleh inform saya ya supaya saya boleh letak balik link korang ..

Well,itu je kot saya rasa nak cerita kat korang. Kbye. Assalamualaikum.


Lots of love,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online