Girl Online
Contest : Header/blog comel
Friday 14 December 2012 • 12:57 am • 0 comments

Berdirinya saya disini *eh,berdiri keww* saya nak join contest. Haha,pendek ja mukadimah. Tahulah header blog saya apalaa sangadd kalau nak dibandingkan ngan header korang yang superbbb cute cantik dan segala-galanya tu. Hoho. Just join jaa,manatahu rezeki kann. Amin.


Okay,aku minat yang teramat sangat sampai nak mampos dengan blog creamlovebunny ni sebab header blog dia yang simple tapi cute. Lagipun blog dia tak lambat loading tau haa,so uolss dapatlah jimat-jimatkan masa. Haha.. Jimat masalaa sangat ~~ Part paling aku suka ialah,part sidebar tuh. Fulamakjah! Kemas bebeno. Siap ada calender lagi,cutelah. Saya rasa saya nak jadikan blog creamlovebunny sebagai inspiration untuk blog sayalah. Scalloped edgesnya pun comel tau. Rasa macam nak rip je. Hehe. Gurau ehh.

Tag victim : 



Oke bai uols.


xoxo,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online