Girl Online
Tempahan Edit Blog Sudah Siap!
Tuesday 27 November 2012 • 3:44 pm • 0 comments
Assalamualaikum and hello

Tumblr_m8vdbzwfrh1r7njcfo1_500_large


Heyyo peeps. Haha,title entry tu bunyinya macam pro sangat. *menyampah weyh* Weyyh weyyyyh ! Penat doe saya edit blog kakak saya ni. Al-maklumlaa,dia kan dapat cuti dari college. Eh silap. Bukan DAPAT cuti,tapi college dia bagi cuti . Hahaha. Apa yang aku cuba cakapkan ni ? Hahaha. Saya sendiri pun tak pasti. Well,korang. Saya mohon sangat-sangat agar korang pergi visit blog kakak saya yang nerd ni yah. Hahaha,untuk entry pertamanya tu,perenggan pertama saya yang taip. So,korang jangan heran ekk,sebab ada nama saya di mention kat perenggan tuh. Haha,hamboiii. Siap promote blog sendiri lagi tu. Cewahh


Okay,ni linknya yah. >FARHANA< Kakak saya ni blogger baru,so mungkin korang tengok entry dia macam nerddddddddd sangat kot dari macam-macam 'aspek' haha. Faham fahamlaa yeaa. Sanggup ni saya tak tidur malam sebab nak siapkan blog dia tuh. Fuhhh ~ Penat doe akuu.


Apa apapun,korang visit blog dia then leave a message in her cbox okay. Biasalah,newbie kan perlukan sokongan. Lepas ni banyak lagi saya nak ajar dia cara nak berblogging. Huhhh,harap-haraplaa dia faham. Kalau tak,stress saya kalau macam ni terus.

Okaylah guys,GTG. Byeeee ^^


Lots of love,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online