Girl Online


Haylooo ~ Le me: Chocolate dress. Hehe,hari ni eh silap,malam ni.. Abah saya ada belikan saya headphone baru. Al-maklumlaa,headphone saya yang lama tu dah rosak,so abah saya belikan yang baru .. Hehe,tak mahal.. RM 49 jerr,erkk ? Mahal tuuu ~ Tapi takpa sebab tu kira hadiah sebab saya dapat Anugerah Pelajar Cemerlang 2x berturut-turut kat sekolah.. Hihi ~ Syokknyaa jadi budak pintar ni. Weyrkk,terlebih perasantan betullah aku nih -..-'' 

Well,actually,my family and i just nak pergi dinner kat Sabah Chicken Rice .. Tapi tiba-tibalah pulak abah saya bawa kitorang masuk pergi kedai komputer lepas makan tu. Ha,ambek engkoo ! Bagaikan syurga kedai komputer itu bagiku yang gila blogging and facebooking ini. Cewah,ayatt memang super perghhh !

Then,time masuk kedai tu tak ada niat pun nak memebeli-belah,haha. Just nak tengok-tengok jaa kata orang tua-tua. Tak pasal-pasal abah saya panggil ,dia mentionlah pasal headphone lama saya yang dah rosak tu .. 

Abah: Liew,sini kau !
Saya: O'o ! Kenapa bah (short sentence for abah) ?
Abah: Anuu,rosak suda kan yang 'di telinga-telinga' mu tu ?
Saya: Hahh ? Ohh,headphone tu bah ? Ahh,iya iya. Kenapa bah ?
Abah: Nah,kau pilihlah sini.. Banyak ni yang lawa'-lawa' .. 
Saya: Reallyyyy ??!! (dalam hati) Haaa,yaka bah ? OHH,bah bahhh (sabahan slang) . Hehe,tengkiuu bah(short form for abah)

FYI,abah saya panggil saya 'Liew' . Tak tahulah kenapa :P

Okay,pas habis cerita2 tu,Saya pilih-pilihlah mana yang berkenan. Haa,yang saya paling tertarik,headphone yang ni lah.. Saya rasa cantik sangat.. Simple jeaa,tak 'rumit' sangat. Haha. Let's take a look.



Saya gambar pakai camera SonyXperia mak saya tuh . Weyrkk,haha. So,apa pendapat korang ? Cute takk ? cute kan kan kann ? Wajib cakap cute !! Hehe. 

Anyway,thanks for abah sebab belikan headphone ni untuk saya. Love youuu appa ! <3

Uh oh !! Almost forgot ! Esok kakak saya sorang dah balik KK sebab ada ujian kat U dia .. Hmm,Im soooooooo sad! Ergghh,nevermind. Minggu depan-depannya dia balik jugak ke LD .. hihi. 

Thanks for reading this entry. Bye :)


Lots of love,


PASTFUTURE



Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online