Girl Online
Hello :)
Sunday 11 November 2012 • 8:37 pm • 0 comments
Assalamualaikum

Tumblr_mcwofzssey1royu70o2_500_large

Heyyy peepss !! Eee,rindunya sama korangg ! Beberapa hari ni saya kurang blogwalking and active kat blog saya sebab sibuk..Adalah beberapa faktor yang buat saya sibuk sampai tak sempat nak buka blog.. 

Anyway,semalam kakak-kakak saya dari Kota Kinabalu balik ke LD .. Yawnnn,seronoknyaa ! Rumah  saya dah tak sunyi lagi .. Dapat jugak lepaskan rindu kan,diorang 3 tahun lagi belajar kat KK .. Then nanti perancangannya diorang nak sambung belajar lagi.. Hemmph , haha. Terpaksa lagi ni sunyi-sunyi sendiri di rumah. 

Well,eh korang,korang ada dengar tak lagu Cody Simpson yang baru ? Yang tajuk dia Paradise tuuu ? Ada tak ? Hehe,best kan ? Saya pun dah ketagih nak dengar ja lagu tu.. Headfone ni 24 jam 'menyangkut' kat telinga.. Tulis entry ni pun saya dengar lagu tu.. Kalau korang nak dengar jugak,pergi Youtube.com aah .. Pergi dengar kay ? Tak nak dengar pun takpoo.

Andd,lepas ni saya rasa macam nak buat header yang cute-cute dari yang sebelum ni. So,wait yaa. Mmuahh,love you :)

p/s : Alhamdulillah,followers dah makin meningkat.Terima kasih yaa kepada yang sudi follow saya tu.. Sayang kamu semua :) Byeee

Lots of love,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online