Girl Online
Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat
Saturday 3 November 2012 • 6:43 pm • 5 comments
ASSALAMUALAIKUM

The Diary of Didiey

Hello,hari ni saya join contest tentang sahabat. Nampak jea di dashboard terus saya klik then baca syarat-syaratnya. Nasiblah tak susah sangat. Anyway straight to the point. Ni gambar saya ngan my besties !


-- BFF saya belah kanan,saya sebelah kiri --

<u>Short description about my friend</u>

Nama dia Norazrine.L. Saya selalu panggil dia Azrine jea..Dia baik,manja,cantik,tak kedekut dan walaupun dia tak berapa pandai tapi dia rajin berusaha untuk faham suatu matapelajaran tu..Kadang-II kalau ada subjek yang saya tak faham,dia selalu ajar saya dengan hati yang terbuka.

Kami berkenalan baru beberapa bulan,tapi seluruh sekolah tu rasa macam kami dah kenal bertahun-tahun sebab selalu nampak kami brjalan sekeliling sekolah tu..Saya kenal dia pun sebab saya pindah sekolah dan dialah orang yang pertama tegur saya. Dia agak gila-gila sikit,saya rasa otak kami samalah. Hahaha .

Dia orangnya senang dibawa berbincang..Yang saya paling suka,dia suka spend saya gula-gula. Hehe. Saya banyak hutang budi ngan dia,dia selalu teman saya ke mana saya nak pergi..Dia pun manusia biasa jugak,biasalah. Dia pun pernah sakitkan hati saya,kami pernah bergaduh tapi semua tu bukan halangan untuk kami  merosakkan hubungan persahabatan yang baru beberapa bulan terjalin. Kalau kami bergaduh kecil,dia yang selalu tegur saya dulu.

Dia tak matang,dia kebudak-budakkan .. Kalau dia mengantuk,dia suka letak kepala dia diatas bahu saya. Honestly,saya rasa dia adalah kawan yang terbaik yang pernah saya ada. Walaupun kami baru berkenalan selama beberapa bulan,tapi saya rasa saya sudah cukup mengenali sifat-sifatnya dan hati budinya. Tapi saya sedih sebab tahun depan kitorang dah tak sama kelas,saya kelas A dan dia kelas B . Saya harap itu bukan penghalang untuk kami berhubung dengan lebih rapat lagi. Finally,I wanna say, I love you my friend ! <3 :*

# Kawan saya tak ada blog. Hehe :)

Tag victims .
- Kak Haz
- White lady
- Izyan

Sekian,terima kasih ~

Lots of love,

Labels:



PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online