Girl Online
Blog Theme dah tukar :D
Sunday 4 November 2012 • 8:00 am • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM

Tumblr_mc94pq1f4b1rstnlwo1_500_large


Hello gaiisss . How are you ? Okay,pagi pagi lagi saya dah update blog. . Entahlah,tetiba ja ni nak update blog .. And uolls 'ferasan' tak yang blog saya ni new look ? Kannnn ? Theme dulu tu saya bowwrinkk lah sebab biru + pink .. saya rasa gabungan warna dia dah macam biasa sebab ramai dah blogger-II pakai theme colour biru + pink kann. 

Haaaa,so saya rujuk balik old skin saya yang beberapa bulan yang lalu .. Then ter'ilham' pulak dari skin tu yang saya nak buat blog theme colour warna soft orange + soft pink .. Hehe,so amacam ? Cute tak,cantik tak blog saya ni ? Hahaha,'ferasan' betullah aku ni :P

Anyway korang,cuti ni korang pergi mana ? Me ? Ohh,saya balik kampung kat KK .. Saya ada buat aperation kat sana,so saya harap korang boleh doakan agar semuanya berjalan dengan lancar ya .. I guess its enough for now. And good luck to kakak-II and abang-II yang amek SPM tahun ni . Do your best kayh :) Byeee and have a nice day =)
# Sponsor saya duaposen boleh ? Klik link-II kat atas tu ehh ? Tengs tau.Awak memang baikk ! mmuahh :* 

Lots of love,

Labels: , ,



PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online