Girl Online
Sunday 25 November 2012 • 5:16 pm • 3 comments
Assalamualaikum and hello :)

Tumblr_mcti5opw2v1qc5wono1_500_large

Hello gayss ! Eh? 'gay'ss ? Haha,I mean 'guys' lah. Okay,firstly saya mau cakap sorry sangat-sangat sebab dah seminggu saya tak 'hapdet' blog.  Mungkin ada blogger yang blogwalking kat blog saya  dalam masa seminggu ni bosan sebab entry masih tak tukar-tukar. Hehe,al-maklumlah,spesies seperti saya ni adalah spesies yang suka biarkan blog 'berhabuk'.


Anyways,bukan tu yang saya mau luahkan dalam entry ni. Tapi berkaitan dengan newbie-newbie dalam dunia blogger ni. Tahulah dah nama newbie mesti orang baru nak ber'blog kann. Tapi ni blogwalking kat blog orang then cakap kat cbox -

''I follow you,you follow me back ok'' atau ayat-ayat yang sewaktu dengannya

Untuk pengetahuan kakak-kakak,abang-abang dan adik-adik sekelian,maaf. Tapi saya tidak mengamalkan konsep sebegitu di blog saya. Saya hanya perlukan blogger yang follow blog saya dengan ikhlas dan tidak mengamalkan konsep seperti di perenggan pendek ketiga. Kadang-kadang kalau nampak words macam tu kat cbox rasa macam geram jugak,hahaha. The reason is,kalau dia follow kita that's mean,dia tak follow blog kita dengan ikhlas. Dia nak kita follow blog dia sebab dia dah follow blog kita.  

Apa-apapun,dapat jugak follower kan. Hihi

Nak mintakk orang follow blog anda buat apa ? Desperate sangat ka nak banyak followers? Haddooii,kalau macam tu kiranya anda berblog sebab nak femeslah kot. Saya pun baru beberapa bulan berblog ni,followers pun belum lagi capai angka '200' tau. Jadi untuk newbie-newbie sekelian,sabarlah. In sha Allah followers tu akan meningkat naik dengan sendirinya. 

Well,itu ja saya nak mention dalam entry ni. Ni first time kot saya komen tentang sikap segelintir blogger-blogger ni. Haha. Saya minta maaf kalau ada yang tersilap bahasa dan terkecil hati dengan entry saya.  Bye ^^


p/s: Ohya ! Kang ni mau bagi freebies. Ditunggu yah :)

xoxo,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online