Girl Online
Done edit my mom's blog . YAYYY !
Monday 29 October 2012 • 9:34 pm • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM


Hoyyy orang disana . Apa khabar ? Cehh,haha. Mcam lama tak jumpa,bluerkk. Ter-over mesra lah fulakk dah :P 

Anyway korang,saya baru ja siapkan tempahan buat blog ni.. Maklumlah,orang famous ni memang banyak kerja . Cewaahh ! wahahaha. Ehh , taklah. Sejak bila pulak aku buat tempahan blog nii ? Ehh tak adalah. Mana ada tempahan.. Saya just siapkan assignment mami saya jerr . 

Haa ?!! Assignment ?? ! Kau biar betul Nat ! Wallawehh,suspen tak menjadi je lebih . Actually,assignment mami saya tu pasal blog.. Haa,plus-plus lagi dia kan tahu yang saya ni sangaaaddddddlahhhhh pandai dalam bidang blog-blog ni,ha apa lagi dia minta tolong ngan saya supaya buat blog di tu. Huwargghhh ! 

Lama dah assignment dia nih,tapi baru malam ni saya rajin buat. Hahahaha,anak yang baik lah katakann. *menyampahtakkorangbacaayattu?* Hehe ~

So,korang ? Amacam ? Nak tengok tak hasilnya ? Biasa-biasa ja punngg ~ Takdalah cantik sangat,just buat mana yang sempat dan simple.. Blog pembelajarankan.. Takkanlah nak sumbat doodle-II tu semua .. Hhaha .. Tapi belom ada post lagi tau . Seperti yang saya mention tadi kat paraghraph ke empat. Wahaha. Whatemberr. Okay,lets check it outt !

*Printscreen*


visit my mom's blog here :)

Weyyrkkk,haha. Biasa-biasa ja kan. Tapi bolehlaaa untuk dapat markah assignment mak akuu. Dapat jugak fulus dengan hasil edit blog ni. Hahaha. 

Well,I guess its enough for now. Bye then :) Penat nih bersengkang mata ngan lappy ja berjam-jam . Pergghhh ! Tahan weyhh mata aku. K lah. Byeeeeee.


Lots of love,

Labels: , ,



PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online