Girl Online
Pentaksiran Berasaskan Sekolah
Thursday 27 September 2012 • 7:20 pm • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM

Tumblr_mau3qff2qu1qzhz89o1_500_large

Hey heyy hello ! Hari ni saya sangat penat. *fuihh,ayat macam budak-II darjah satu* -_-'' Whatever. Wehh korang yang satu umur ngan saya,korang mesti tau kan yang kita tak ada PMR ? Well,peperiksaan tu diganti dengan PBS. yeyyy,kalau sehari ponteng sekolah memang bertimbunlah PBS tak dibuat kan. Semua subjek lagi tu. Haihh,kalau saya yang palinggggggg saya tak suka ialah pembentangan.

Benda tu ja yang saya tak suka kalau dalam PBS. But,what can I do ? Buat je laa semata-mata nakkan markah untuk form 3 nanti. Tapiii,hahahhaha. Yang bestnya tu,separuh subjek dapat tengok buku*thatssss what i really likeee* Huwarggghhh ! Ommak aii,buang tebiat plak aku ni :P

Walau apa-Apapun,belajar itu penting untuk masa depan kita. Mudah-mudahanlah,smua band saya lulus. Andd,PAFA punn memanggil-II nak di semak. Banyak tu weh nak dihafal. Ya Allah,permudahkanlah segala urusanku dunia mahupun di akhirat. Amin.

Thanks for reading this entry.

Sincerely,
Nat

Labels:



PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online