Girl Online
Tips: Melebatkan bulu kening ^^
Thursday 9 August 2012 • 8:03 pm • 0 comments
Tumblr_llk5q6mk9v1qcwjqao1_500_large

Heyyo guys. Adalah dalam beberapa hari ni blog saya tidak ber-update.. Well,bukan tak online,tapi malas. HAHA ! Tak tahu nak update pasal apa \m/

Anywayss,daripada blog saya tak ber-update langsung,bagus saya bagi korang tips. Right ? lagipun tips kat dalam blog saya ni bukannya selalu ber-update :P \panjang betul mukadimah aku ni :P/

Okeyyfirst.

1/ Ambil buah keras

2/ Bakar sehingga menjadi hitam

3/ Tumbuk hingga lumat

4/ Sapukan pada bahagian kening

5/ Amalkan setiap malam sebelum tidur

Saya pun sedang mengamalkannya dan memang berkesan. Anyway,untuk korang semoga berjaya :D BYE !

Sincerely,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online