Girl Online
Speaking Dayy ! :P
Sunday 5 August 2012 • 8:02 pm • 0 comments
Tumblr_m88hl8ngfp1qm0fp6o1_500_large

*meoww*

Hayy peeps ! HAHA ! Okeyy,siapa ada baca pasal entry tadikk tuh ? HAHAHAHAHAHA ! Okeyy,saya baru sedar yang entry tadi petang itu sangatlahh gilakxxx 100000 kali ! HAHAHA ! Okeyy,abaikannn saja :P

Wess,korang nak baca tak conversation saya ngan mamat indon ? HAHA ! Ni pasal dia tanya saya kenapa add dia nih.. noob =="

Rujuk gambar dude ! :D


Okeyy,seterusnyaaa !


Okeyy then !


HAHA ! Start yang kat situ,saya dah tak faham apapun yang dia cakap :D


Yang ni paling saya tak puas hati !


HAHA ! Haaa,ambek engkau selipar ! HAHAHA ! Okeyy,yang bab tu saya tak puas hati sangat. Dia cakap saya dah berkeluarga ? Ayyooo ! Selamba dada kau cakap aku macam tu ? Yeyy,bikin baccatt. Grrr,nvrmind.

Terkeluar sudah bahasa indon yang bercampur baur etuee. HAHA ! Tah korang faham ke tidak lantaklah. KBYE !

# Motif buat post ni ? Okeyy,tak ada motif sama sekali. Bosann so i did this. :P \noob/ Haha ! Tukar ganti nama diri lagikkss ! psttt,diam-II. ada sebab kenapa saya tukar ganti nama diri :P


Sincerely,



PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online