Girl Online
Lots of memories
Monday 27 August 2012 • 5:05 pm • 0 comments

Tumblr_m927mg4bzr1qc5wono1_500_large

Heyy y'alls. Apa khabar ? Selamat hari raya saya ucapkan walaupun mungkin terlambat sedikit. HAHA ! Kat kampung derr,mana ada wifi. Anyway,baru ja tadi sampai kat LD.. Rasa rindu jugaklah dengan kampung. Saya sayang kampung saya. Hahaha . Skema sangat ayat kau tu ila. "So what ? Lantaklah." For your information,kampung saya tu boleh nampak Mount Kinabalu tau. Cantik sesangat sampai tak boleh nak ungkapkan perkataan. Kalau nampak real a.k.a depan mata memang cantik ! Sure tak rugi korang tengok banyak kali !! Dalam menikmati ciptaan Allah tu,saya sempat jugak ambik gambar. Hehe,semangat bah ni maw upload di blog terchentaa. Okay,so here's the picture.








Haa,amekaww. Saya amek gambar tu kat kaki lima rumah saya. Rumah kayu kan,memanglah tinggi. Hahaha. Siap nampak bumbung rumah makcik saya lagi tuh. MK ni kalau nak tengok depan mata,datang ja Tuaran,singgahla rumah saya..itupun kalau awak tahu rumah saya kat mana. lol \m/ Tapi pagi ngan petang ja boleh nampak ni,tengah hari tak boleh sebab banyak awan. Nak tak tengok yang suasana petang pulak takk ?





Tu yang suasana sebelah petang. Time ni boring-II,jadi penyelesaiannya ? Gambarlah apa-II yang patut. Hahaha ! Anyway,nak lepas rindu kat blog kesayangan ni dulu lah. Kesian dia,berhabuk dah seminggu tak buka. Kbye ! :D


Sincerely,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online