Girl Online
HAPPY EID !
Thursday 16 August 2012 • 12:03 am • 0 comments
Tumblr_m8s071fvdt1r9q5tfo1_500_large

Heyyeyy ! Wassap wassap yo ! Haha.Lama jugak saya tak update blogkan. Mungkin ada dalam 3-4 hari saya tak update blog. Well,bukan tak ada masa..cuma tak tahu nak update pasal apa. Saya taip entry ni pada jam 12:o5 a.m. Maksudnya pagi. Haha ! okeyy,merepek. Kalau kita kira,ada 3 hari ja lagi dah nak raya ni..Ermm,tak sabar pulak.

Tahun ni,saya balik kampung..Best woo ! Korang pun mesti balik kampungkan,nanti kalau sudi,cerr-II lah jugak kat saya taw. Saya pun nak tahu jugak kampung awak macam mana :'D
Tahun ni kuih raya korang ada berapa jenis ? Kalau saya,tak banyak sebab tak ada yang nak tolong buad. Paling-II pun cuma saya saja yang buat kuih kat rumah tu. Kak-II saya kat KK. Belajar kan..

Err,esok cuti !! Yayyy ! HAHA ! Dalam entry ni,saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri untuk seluruh umat islam d Malaysia. Saya mohon maaf sesangat kalau ada sesetengah entry saya mungkin ada menyinggung perasaan korang kan. Saya minta maaf taw :') Happy Eid ! Kbye. Tak tahu nak cakap apa dah.

p/s: Entry yang sangat merepekkan ! hha ! bahasa apa itu "merepekkan" ? Hoho. Lantakklah.Kbye.peace.

Habis menaip: 12:13 a.m (16 Ogos 2012)

Sincerely,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online