Girl Online
Blog saya mungkin kena hacked ! Mohon perhatian !
Sunday 5 August 2012 • 1:38 pm • 0 comments

Err,okey. Assalamualaikum readers. Well,tadi ila buka twitter. Pastu ila tekan link blog ada sorang perempuan ni. Link blog okey. Macam ni blabla.blogspot.com. Pastu dah ila tekan link blog tu,dia keluar HACKED ! Dia tulis kat sana,email saudari sudah ada di tangan saya. Pastu ila apa lagi punya main terkejut beruk tengok mesage tu.

So ? pa yg ila nak sampaikan ? Well,okey. Listen here. Blog ila mungkin kena hacked. So,kalau ada apa-II yang perkara mengarut di post di blog ila berunsur makian ataupun yang tidak bermoral a.k.a tidak patut,harap korang faham yang itu mungkin BUKAN ila !

Jadi,ila harap korang faham. Mungkin blog ila kena hacked lepas ni. Tapi na'uzubillah. Harap-II message tu cuma mainan laman web. Sekali lagi ila ulang ! Jika ada perkara-II yang mengarut dan yang tidak patut di post di blog ila ni,kemungkinan besar blog ila kena hacked dan itu bukan ila yang post !

Harap korang faham !

Sincerely,



PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online