Girl Online
Balik Kampongss ! ^^
Saturday 18 August 2012 • 2:06 pm • 0 comments
Tumblr_m8ui79jzqd1rtmyb0o1_500_large

Heyyo peeps ! Alhamdulillah,saya dah sampai kat kampung saya di Tuaran. Huhh ~ Agak jauh jugak perjalanan dari Lahad Datu ke KK nih. Yahh,its quite tiring. Tapi takpelah,nak balik kampungkan .. HAHA ! Anyway,esok dah raya. Saya ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin :D

Agak lama jugakkan saya tak update blog ?? Well,you guys fahamlaa.. Kalau bukan kerana saya sibuk,mungkin juga saya tak tahu nak update pasal apa kan. Saya pun tak nak buang masa korang untuk baca entry-II saya yang @#$%^&* HAHA ! Okayy,lantaklah.

Anyway,saya nak post gambar kampung saya. Tapi USB hilang. Nanti kalau ada waktu,saya update lagi tau. Sekarang kat kampung mana ada line,pakai berukben ja lah yang line nye macam @#$%^&* .. Walaupun macam tu,saya tetap update jugak. Yalah,bosankan asyik-II entry tu ja.

Ermm,okaylah korang. Saya nak kemas rumah,hahaha. Esok raya,K bhaii. :D

Sincerely,


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online