Girl Online
Wohooo ~
Monday 23 July 2012 • 2:36 pm • 0 comments
Tumblr_m6k1t4lt5f1qbvovho1_500_large

Hey heyy yo ! Selamat petang and Assalamualaikum. Err,seperti yang korang tahu,hari ni adalah hari pertama kita bersekolah di bulan ramadhan pada tahun ini right ? Hemhh,memanglah penatkan ? Tapi tu biasalah. Ila pun rasa lemas jugaklah di sekolah tu. Nasib baiklah kipas yang kat dalam kelas tu tak rosak. Kalau rosak,confirmlaa ada yang buka puasa nih =="

Tapii kann,puasa bukanlah alasan untuk kita berlemas-II san *amboi,bahasa apa tu?* Dah sudah,berantakan sudahh bahasa aku =='' Okeh,selalunya bulan puasa ni mesti setiap sekolah tu benarkan murid-IInya balik awal sikit kan ? Ermm,begitu jugak sekolah ila. Tapi lepas balik tu jam 12:40,semua pelajar muslim mesti pergi ke surau sekolah.. Untuk solat zuhur berjema'ah. Bestkan ? Dapat jugak sekurang-IInya pahala.

Daripada tidak buat apa-II di rumah .. Ya kan ? Betul kan ? Haa,so puasa bukanlah alasan untuk kita bermalas-malasan. :) Err,k lah. Bye.

#Nampak tak yang kat sidebar tu ? Ada page fb kan ngan twitter ? Nak minta tolong sikit boleh ? Page tu baru buat. Boleh tak korang click like ? HAHA ! Tolong yaa. Sangat diperlukan. Anggaplah satu like anda adalah sedekah untuk page saya :D Kbyeee.


-Sincerely,from my heart-



PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online