Girl Online
Romantiknyaaaa ! (MUST READ!)
Monday 2 July 2012 • 2:32 am • 0 comments
Awak online tapi saya takut nak tegur.

Bila awak balas komen saya,saya rasa happy sangat.

Saya takut sangat kalau awak dah ada pasangan hidup.

Apapun saya doakan awak bahagia.

Awak tahu tak? Saya suka awak dari dulu lagi..lama dah.

Hahaha..saya takut nak luahkan..Betul..saya takut.

Kalau saya luahkan pakai doodle ni .. Boleh tak? Romantik tak?

Awak.. Saya suka awak..BETUL..awak suka saya tak?

.......


Ya Allah,jika benar dia jodohku dekatkanlah hatiku dengan hatinya,jika tidak jauhkanlah hati ku dengan hatinya. Amin ~


Woww,romantik kann? Err,sapa yang pernah rasa macam ni komen-II aa sikit kat bawah tuww.. Doodle story ni 100% ila hambekk drpd blog ni .. best an? ila apun gelak2 sendiri time baca doodle story ni.. hoho ~ Dapat jugak belajar bahasa Sarawak kan ? hampir sama sedjak punn bahasa Sabah sama Sarawak neyy rupanya. hoho. kbyeeeee ;D

#untuk melihat dalam bentuk animasi = here beybehh !

Lots of love,
Ila Tasha


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online