Girl Online
My Blog Pageviews
Monday 2 July 2012 • 11:39 pm • 0 comments
Tumblr_m6bxwl5pto1rwhp2eo1_500_large



Heyyo ! Tadi ila ada tengok Stats blog ila.. alaa,korang pun tahukan.. stats tu,kalau kita nak tengok ataupun nak tahu berapa jumlah orang yang dah tengok blog kita,klik ja Stats kat dashboard tuh.. haa,faham ? hehe. jadi time ila bukak tuh,WOW ! punya main terkejut beruk ni ! rupanya pageviews blog ila dah lebih 2000 .. okay-okay. saya tahu blog awak lebih banyak pageviews .. takpayah nak bising kat sini ~ well,anddd.. ni lah hasil ila menaip selama 4 bulan nih ~ saya ulangi, saya baru mempunyai blog selama 4 bulan okeyy.



Haa,tu .. nampak tak ? hoho ~ yg ila bangga sangat tuh,pageviews ila ada yg dari UK,US,GERMANY and ARGENTINA u olsss ~ hehe. okay,saya bukan nak cakap besar. maaf kalau ada yang rasa saya cakap besar. Tapi,mungkin kat dalam blog korang mesti dah ramai audience dari negara-II yg lagi "best" kan? well,blog ila ni baru lagi.. baru 4 bulan ja pun .. takkan dah 1 juta pageviews kan? hoho ~ fantasticlah kalau macam tuh \m/ ..

Kalau pageviews by browser pulak,ni haaa. *wink-II




Hoho ~ nampak tidak yg kat atas tuh ? ada yg tengok blog ila pakai IE .. hahaha ! ila dah test dah buka blog yg guna classic template kat IE,tapi hasilnya ? korang trylah sendiri kat rumah .. hoho ~ tapi pokoknya tak cantiklah kalau pakai IE,so kalau nak nampak cantik blog kita nih,pergi download anak Uncle Google.. tak kenal ke anak dia ? alahh,c Google Chrome lah.. haha .

Well,thats it i wanna show you tonight. tah papa tah aku post nih ~ saja-II bosan sangat. :P Dann,ila tahu yang mungkin ada sesetengah orang fikir yg ila saja nak tayang-II benda ni.. well,ila just nak share ja sebab dah tak ada cerita yang ila nak kongsi ngan korang . tapi,sebenarnya bukannya ila nak tayang2kan benda ni ya ?

Elleh,baru 2000 pageviews,dah nak heboh~ aku pon yg dah beribu-beratus ribu-berjuta pageviews pun xnak heboh .. apapontakboleyy !

Haaa,yang kat atas ni,satu problem jugak ni.. haha. tolonglah,ila merayu sangat-II supaya jgnlah korang berfikiran sedemikian. haha. sebab bukannya ila nak heboh-II pun.. saja ja nak post macam ni .. ehh , kayylah korang . nak tidur dulu dehh .. capek nih ~ kbaiiiii -.-

#woiii woiii ! blockquote gua hancurrr ! buruknyaaa ~ ok,maaf.sorry.kbaiii.

Menaip dengan mata yg mengantuk,
Ila Tasha


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online