Girl Online
Very hard to find a person that we can call them ''a friend''
Tuesday 24 April 2012 • 3:57 pm • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM


Well,hey guys no time no see..ceh,bajet lettew..padahal baru malam tadi tak blogging.

Oklah,for me..everything seems very wrong today ..
You know why? Because sape yg ada baca entry aku yg tentang "sekolah baru,kawan baru dan cikgu baru" mesti korang fahamkan? sapa yg lum baca bolehlah klik sini.

Sebab,susahlah nak cari kawan baru yang betul-betul boleh dipanggil ''kawan''.Tadi kawan aku , Azrine dia bisik kat Aisha(kawan aku jugak) dia cakap''lebarrkan muka Aqila ni?" sambil tergelak-gelak sikit..Korang tahulah..aku kalau org sentuh bab-bab muka ni,aku terus naik tempered.So aku pun terasa sbb diorang tegur-tegur tentang muka aku..

Sepatutnya aku yang marahkan? Tapi ini,diorang dua lak yang marah ..tak ke bodoh,gila,sial dan menganjing tuh? Ya Allah,geramnya aku masa tu..Then dioranglah pulak yang taknak layan aku..Cuba korang fikir,logic ke tak logic.?Diorang yg perli aku diorang lak yang marah..

Ya Allah..sakitnya hati....Haihhh~bikin geram pula..Aku tahulah aku tak cantik macam korang berdua,tapi tolonglah..aku tak mintak muka aku macam ni,aku tahulah mentang-mentang korang cantik,ramai yang nak usha sana sini..Tapi,tolonglahh,satu je aku mintak,satu je..Tolong jangan perli-perli muka aku..Biarlah biut ke tak biut,hodoh ke tak hodoh,hitam ke tak hitam,janganlah korang tegur..Korang berdua td tegur muka aku,aku terasa tahu tak? sakit hati aku ni..Kalau boleh aku cakap,aku akan cakap terus terang dengan korang yang aku sakit hati sangat-sangat.Tapi disebabkan aku murid baru dan tak nak orang cakap "apalah dia ni,baru masuk dah mula buat perangai". Ya Allah,sedihnya aku.. 

Ehh,dahlah korang..kalau terlalu ingatkan cerita ni..hanya akan buat aku geram dan sedih ja..So,better aku off dululah ye.? nnt kalau ada apa-apa tutorial request aku akan cuba tunaikan kalau tak sibuk .. Bye !


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online