Girl Online
Untung lerr Aku Malam ni..
Friday 20 April 2012 • 10:19 pm • 0 comments


Hai you  guys ! Amacam,cantik tak belog aku? Biasa-biasa ja kann?? Takdelah cantik and cute sanadd~
Tp biarlah,malalah nak design2 lgi..buat penat jerr..

Huhu ~ SUMPAHH Bestnyaa malam ni,drpd tajuk entry pun aku rasa korang tahu apa perasaan aku sekaran ni kan?
Haha,aku nak cecita kat korang pasal tempat aku mengaji malam ni..Huyy,nasib tergerak hati aku untuk hadir ke kelas mengaji..rupanya ada hikmah di sebalik perasaan itu..Rupanya masa aku sampai ja kat tmpat mengaji tuh,fuyyoohh! Ada due orang budak handsome and machoo! (jgn jelesss~) Haaa,now u understand why I am very happy this night? Tapi aku bersyukurlah sebab tadi aku cantkk! Haha! (bolehkan aku perasan kejap?)(Tapi aku minat sorang je..)


And bukan tu je,masa dah nak balik tu..dia duduk duduk di tempat yg boleh dikatakan busheslaahh jugakk..
And time aku nak amek kunci kereta ngan mommy,dia tetiba cakap perkataan yang membuat aku gila sampai sekarang.. Nak tau apa yg dia ckp? jom tengok bawahh!!

"Bye (sambil tersnyum-snyum)"

Mak aii,aku apalagi..automatik mcm orang gila yang senyum-senyum sendiri..yelahh,bagi korang ungkin prkataan tu takde ma'nanya pon..tapi bagi aku,prkataan tulah yang terngang-ngiang di kepala aku sekarang..
Harap dapat jumpa dia lagi next time.. <3

Itu jelah cerita yang menarik bagi hari ini..yang laen tuh..heihh! tensenn aku dibuatnya..OKlah u ols,aku chaoo dulu dehh..Papai readers!




PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online