Girl Online
Syukur Ya Allah
Friday 27 April 2012 • 10:11 pm • 1 comments





안녕하세요 , 아기라시니 .

Well,hi guys. How are you? Im fine jerp.Ok,di last entry Ila ada cerita tentang hubungan Ila ngan kawan Ila yang kurengg baikkan?.. Ermm,hari ni Alhamdulillah semuanya baik dan hubungan persahabatan kitaorang dah kembali seperti biasa.Berkat doa Ila dan doa-doa yang korang doakan untuk Ila ngan kawan Ila tu telah pun dimakbulkan.Terima kasih banyak-banyak ya.Mudah-mudahan panjang umur dan murah rezeki korang. :)

Tapi,bila difikirkan balik,ada hikmah jugaklah atas semua kejadian ini.Contohnya,Ila dapat kenal maksud perkataan sabar daripada kejadian ini.Honestly,Ila jenis orangnya kalau bad mood akan automatik bad tempered.So,korang janganlah pulak nak buat Ila marah kat korang,ehh? Haha,tak pasal-pasal nanti ada yang tebang ke Paris kang..Haha,lol.

Mudah-mudahanlah,kawan yang Ila dapat di sekolah menengah ni semuanya yang baik-baik dan yang aling penting,tak gedik ! Ameen.Alhamdulillah,korang dah doakan untuk Ila balik.So,terima kasihlah ye..Haha. Jujur,maaflah kalau ada yang terasa,Ila anti dan benci dengan orang yang gedik ! Sorry again , okehh? dont mad mad :) Harap-harap Ila tak jadi gedik dan tak mudah terpedaya dengan kehidupan remaja-remaja yang tidak baik.

Well,okaylah Ila dah ngantkzz.Nak tidur dulu yeh? Bubye,jumpa lain kali.



PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online