Girl Online
New School,New Friends and New Teachers :D
Thursday 19 April 2012 • 4:07 pm • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM



Hi guy,its been so long I did'nt  post my entry here.Well,im quite busy of many things.But for my readers,I will post my new entrys here.

Well,what are you doing? are you fine? Great! So,blablablablabla..

Hee,terbelit lak lidah ni nak cakap BI.Cakap malay jelah , ehh? HAHA ! Ok,hari ni aku nak cerita pasal sekolah baru aku. Maybe some of you think this story is already ''basi'' .

SEBAB?

Sebab yelaaa,sekarangkan dah bulan April..Aku masuk sekolah tu bulan satu lagi..tapi,takpelah..bukannya korang tahu jugak pasal story ni kan? Well,seperti biasa..tidak dinafikan memang susah nak biasakan diri dengan "orang baru" kelas yang baru dan cikgu baru.Hemhh,aku rasa sedih sebab terpaksa terpisah ngan my bff aku..

Kadang-kadang aku jealous jugak bila tengok orang lain yang memang ngan bff dorang,rsa mcm nak nangis je sebab teringatkan ngan kawan-kawan aku yang baik dan faham aku.But,ini sudah genap 4 bulan aku kat sekolah tu..mula-mula memang takda kawan dan felt very lonely.Tapi sekarang,,hemh ! Ketawa sana,ketawa sini ! Haiyyoo~ Haha,aku dah ada agak ramai jugaklah kawan kat sekolah baru tu sekarang ni.. Antara yang paling rapat ngan aku ialah Azrine dan Aisha. Dorang ni kdg2 baik and sometimes agak sot-sot sedikitlaa otak diorang ni..Yang sorang sangat sensitif (honestly,aku benci org yang sensitif).. yang sorang lagi ,, mengada-ngada tapi baik..

Dan aku sangat berharap agar diorang memang betul-betul baik dan ikhlas berkawan ngan aku.


          Dear my new friends,thanks being my friend.I hope our friendship will never end and hope you guys  are kind and understand me.

Dear my old friends,thanks being my friend for a 6 years and hope that our friendship will never end until we died. :)

Haihhh~ penat pulok taip panjang-panjang ni..dahlah u olss,aku nak out lu yeee..
Bubyee! Thanks for reading my blog :D


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online