Girl Online
Nak tahu nama Orang yg Saya Suka?? (Kebenaran terungkai)
Saturday 14 April 2012 • 5:15 pm • 0 comments


 
Hi,how are you? Good evening guys! Ehem2,seperti yang tercatat di post title tu,korang mesti excited nak tahu siapa yang aku suka kan kan kan?? Hehe~ngaku jelah Cik oii .

Hihi,takdelah.Main-main je tuh.Saja gurau-gurau senda nagn korang. Oklah bttt,nama orang yg aku suka itu adalah.... Tengok bawah ini.




Dah? Puas dah korang?Hee~dah tahukan siapa yang aku minat selama ini kat sekolah? Hehe~ (malu pulak)
Dia tu abang2 for 2 taw,cantikkan nama dia? Dia ni pengawas tahu? Hensem lak tu.Tapi aku takleh bagi gambar dialah..
 
Sebab?? Sebab,aku takdak gambar dialah.Aku ni cuma syok2 sendiri je,dia taktaw pungg yang aku suka dia ke takk. Lagi sekali aku cakap yg aku tak tahu kalau dia suka aku ke tak.Tapi,aku taklah berharap sangatt kat dia tu sbb kalau trlalu brharap dengan seseorang yang tak suka kita mesti meyedihkan dan boleh buat kita heartbrek tu bila kita tahu yang dia ada couple  ! (ceh  ,berkata-kata pulak dah)
 
Sebenarnya yang mula-mula suka ngan dia tu kawan aku,entahlah mengapa aku tetiba jatuh hati ngan dia ni. :')
Ahaaaa ! Ingat dah,aku start jatuh hati ngan dia ni time aku add dia kat facebook then dia accept then dia mula hntar mesej kat aku.Ayat pertama yang dia cakap kat aku ialah
 
''Mekom''
 
Haha,tak sangka lak dia ckp macam tu je aku leh jatuh hati ngan dia,kan? Peliklah aku ni. -.-
 Lepas hari tu,aku malu nak bertembungan ngan dia kalau kat sekolah.Klau aku bertembung ngan dia pun aku akan lari atau sorok muka aku kalau aku jalan ngan kawan aku masa rehat. Fuuhhhh~ Penat jugak sembunyi-sembunyi ni,kannn? 
 
Tapi,aku takleh kasitahu kawan aku yang aku minat irg yang dia suka..Kalu tak,hemmhh..Nahas aku dikerjakan..So what I need to do is just shut my mouth je lah..
 


(tengok sini !! aku nak tengok korang senyum or happy ke baca entry aku kali ni..) 
 
Hemmhh,rasanya ada sorang-dua yg senyum ni..Hehe~kalau takda yang senyum pun,tak apalah.. :)
 
 
Uiihh,penat jugak menaip ni kann? Oklah aku akhiri entry aku kali ini dengan ucapan salam ! Kalau pnjang umur aku post lagi banyak entry kat dalam blog aku ni,ye? 
 
Ok,babaiii ! Assalamualaikum ! Peace yaww ^.^V 
 
 
  


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online