Girl Online
INTRODUCING ME !
Sunday 15 April 2012 • 11:46 am • 0 comments




 


 
Hai,salam perkenalan kepada yang baru mula berjinak-jinak dengan blog aku ni.
So,today aku nak memperkenalkan diri aku kepada korang2 semua.Yang nak tahu sanagt pasal diri aku boleh terus membaca,yang taknak tahu pasal diri aku bole segera berambus dari sini. (huiihh,kasar ayat aku ni)
 Hehe,takdelah gurau je..jangan marah ya? Haha, ok bttt, semua tentang diri aku ada kat bawah ni.Korang scroll je kat bawah dah boleh nampak biography aku.Semua ada kat sana, yea? Teruskan membaca !
 
 

Nama penuh: Aqila Natasha bt Arbani
Nickname: Ila,Qila,Aqila,Wilah,Tasha,Natasha,Lila
Tarikh lahir: 28 August 1999
Anak ke-berapa: Ke-tiga
Umur: 13 tahun
Ambition: Photographer
Tarikh lahir blog: 11 April 2012 (sebenarnya lama dah berblog ni,cuma yang lain tu semua tak jadi dan tak cantik)
Sekolah: SMK Terusan Lahad Datu
Origin: Kota Kinabalu,Sabah
Lives in: Taman Aman Jaya,Lahad Datu ,Sabah
Fav.food: Tom Yam,all type of soup,everything that ''super deliciouso'' !
Fav.drinks: Carrot juice,smoothies,sky juice !
Type of man yg aku suka: beriman,baik,tinggi,hensem,cute,sedap mata memandang,bijak.
Motto: Never care what the other people say cause me is me and them is them.


WHAT I DISLIKE THE MOST :

  • copycat
  • haters
  • a bad person
  • annoying person
  • stingy
  • stupid person


WHAT I LIKE THE MOST :


  • my pillow
  • my handphone
  • novel
  • fairytale books
  • watching tv                                               
  • surfing internet
  • playing badminton
  • SLEEP !
  • EAT !         

                                                                  (thats all I can share to you)
Itu je lah setakat ni ya? Tak boleyy bagi maklumat yang lebih terperinci sebab thats my privacy  , ok?
Thats all for today,enjoy reading and salam perkenalan untuk semua !!
Babaii~Love you guys,muahmuah !!
ENJOY READING !
                          
 



 


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online