Girl Online
''Dia''
Monday 23 April 2012 • 3:13 pm • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM


Hai guys,tukar blogskin lagi aku ni kann?? Well,im sowt2 a bit ! Hehe~Okay today aku nak cecitakan kat korang pesal yg trjadi  kat sekolah..

Tadi kan,aku kan,jumpa kann..Ceh,banyak bebeno ''kan'' nya.. Oklah,serius ni..Tadi kat sekolah aku rasa adalah hari yg paling bnyk aku bertembung ngan 'dia'.Tak taw 'dia' tu sape?? Haa,dun wurry..later aku ceritakan ..Tapi dlm entry lain ehh? sabo2.. Hehe..Tadi,kawan aku minta kawan ke bilik guru..so,aku temankanlah dia,tak sangka2..Jumpa lak ngan 'dia' kat sana..Dok sibok  nak hantar buku lettew..Pastu tyme rehat pulak,aku met(hamboii,english aku) lg ngan dia..selalunya takk..Tapi hari ini ,ya ! Tadi lagi..masa tyme rehat aku nak ke kelas..turun tanggalah..tyme tu dah masuk kelas dh..loceng dh bunyi..so,aku turun dari langit..(ceh,takdelah..ofcozlah turun dr tanggakann?) and brtembung lagi ngan 'dieww'..tp arah kmi brtentangan..aku nk turun,'dia' naik..dekat je pon jarak antara kami time naik tangga tu.. hadduu,menyesal aku tak tgk muka 'dia' lama-lama.Aku kalau brtembung ngan people yang aku suka,aku tak berani nak tengok muka org yang aku suka/minat tu..even sekejap..Takk boleyy walaupun korang paksa..Itulah lumrah sebagai wanita solehah (mcmlah aku ni solehah sangat) ;P

Then,ni cerita time pulang..aku nak membeli makanan..terus kawan aku panggil,''Aqila,Aqila  !'' and aku pusing belakanglah..terus kwn aku suruh aku tengok sebelah kiri..Ya Allah !!! Rupanya 'dia' di sebelah aku..Eeeee,menyesalanyaaaaa..(i am stupid right?) huh~ Malasnyaaaa mcm nieyy..

Eh eh,,dahlah korang..thats all por tudey,mommyku udah bisingg ni..
Bubyee,jangan malas-malas baca entry aku ekk? hihi,,kalo nak tahu sanadd siapa 'dia' tu..prgi ke sidebar and cari ''time machine'' ..korg pndai-pandailah cari mana satu tajuk entry tentang ''dia'' tu.. :)


PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online