Girl Online
APA???!! Facebook Aku di DISABLED-kan???
Saturday 14 April 2012 • 9:51 am • 0 comments




 
 
Eh, eh, apa ni?? knp fb aku takleh nak bukak lak nih..?
(hihi,ayat pembuka ni..bkn mrh betoi2..mrh pura2 je.tp mrhlah jgk ckit)
 
 
Before aku nak cecitekan kat korunk smua ttng tajuk post aku kali ni,aku nak say Hi   and Assalamualikum kat korunk,yelah..bukan hape.Kita kan selalunya msti bg slm or just say hi dulu sebelum memulakan cerita-ceriti kita nih,barulah best and mesra gituuu bila org membacanya. Hihi~ (berlagak baik ni.hehe)
 
 
Ok ''bttt'', facebook aku dah tak boleh nak buka dah sbb dah di DISABLED  -kan oleh si Mark Zuckerberg  tu.. Eeee,geram ni taw bila dah dengar nama dia tuh. Rasa mcm nak bagi penampar ja taww !!!
 
Aku mula perasan yg fb aku dah xleh buka ni masa hari Khamis  tu.
Aku kan selalunya sibuk sgt,jd aku selalu buka fb sebelah malam je.Lepas habess hw tu aku teruslah prgi mghadap bnda alah ni. 
(aku yakin korunk faham maksud benda alah ni kan?? hehe~tawu dah? kalau dah tahu just shut your mouth,yea? hihi)
 
 
Sebelumnya,aku prnh gak lah nmpk bnda2 yg kalau friends2 kita postkan kat dlm fb tu,ada yg kt bhgian atas sekali tu ada home kan? Jd aku tkan and ''trnmpak'' ada sorg kwn fb aku post sesuatu yg psal c MZ nak disabledkan fb ni lah sbb fb yg dya buat tuh dah over populated,jd dia disablekan fb org lain dan accept  org yg lain yg baru sign up... Bunyi mesej tu mcm brbunyi ugutanlah,dia suruh sebarkan ke 15 org rkn fb supaya c MZ tu tahu yg fb kita ni masih active ke tak.. Aku kan selalunya dpt mesej kt fb yg doorang ckp kalau kita tak sebarkan kt berapa2 org nnt dibunuhlah,apalah. 
Jadi aku pun dah bosan terima2 mesej cmtuh,aku biarkan jelah post kwn fb aku tuh..tak sangka pulok yg betul2 dia disablekan fb aku.
(now you undestand why I am very geram ngan MZ tuh?)


Kalau dah faham,bagoss ! And now,aku dah tak boleyy nak br''facebook'' sudah .. Tak boleh dah nak tengok n jenguk2 fb my buah hati kan?? Hurmmh,miss lak ngan dia.. ni cerita pasal Cinta Monyet  lah ni.. Aku je yg syokk sendiri ngan dia.. Dia suka aku?? Hahhh!! dalam mimpi adalah,..
 
Oklah,penat menaip ni. Nak design blog ni dululah..sejak fb dah tak ada,aku on9 kat blog ni jelah.. 
 
Klah,bye you guys ! Enjoy reading this and leave your footsteps or comments! :) 

 
Before aku lupa,ni ada mksd bg sgkatan2 yg aku tulis kat dlm post ni.::
  • Bttt : Back to the topic
  • MZ : Mark Zuckerberg
  • FB : Facebook 

         Sekian coretan aku pada pagi Sabtu ini, 


 
 
 
 
 
 
 

  




PASTFUTURE


welcome to my humble abode! i literally sucks at expressing my emotion, that's why i decided to start a blog, to express everything i am feeling at the moment. i live for my pets and food. x


MOOD BOARD




Template by x
Basecodes x
Other stuffs xxxxx

All Right Reserved 2012 by Girl Online